წრის დასახელება: ჩვენ გვიყვარს მათემატიკა
წრის ხელმძღვანელი:
მარინე ბალაძე
სკოლა: კვაშტის საჯარო
კლასი: III
წრის მიზანი: მოსწავლეებში მათემატიკისადმი ინტერესის გაღვივება, დამოუკიდებელი სწავლის უნარისა და შრომისუნარიანობის განვითარება,
გაკვეთილზე შესასწავლი მასალის საფუძვლიანი ათვისება. მათი ცოდნის გაღრმავება და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება.
წრის მეცადინეობის გეგმა
III კლასი
2018 -2019 სასწავლო წელი.
მეორე სემესტრი
(მეცადინეობა
ტარდება კვირაში ერთხელ ოთხშაბათს)
№
|
სამუშაო პროგრამა
|
რიცხვი და თვე
|
1
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა
|
23.01
|
2
|
დავასახელოთ უახლოესი ათეული, ოცეული
|
30.01
|
3
|
შევკრიბოთ რიცხვები სხვადასხვა ხერხით
|
6.02
|
4
|
ვკრებთ ორნიშნა რიცხვებს
|
13.02
|
5
|
ვაკლებთ სხვადასხვა ხერხით
|
20.02
|
6
|
ვაკლებთ ქვეშმიწერით
|
27.02
|
7
|
შეკრებისა და გამოკლების ხერხები
|
6.03
|
8
|
შეკრებისა და გამოკლების უცნობი წევრის პოვნა
|
20.03
|
9
|
გავლილი თემების
შეჯამება
|
27.03
|
10
|
სიგრძის საზომი ერთეულების გამოსახვა წვრილი და მსხვილი საზომი ერთეულებით
|
3.04
|
11
|
დავასახელოთ ფიგურები ასოების გამოყენებით
|
10.04
|
12
|
ბრტყელი და სივრცული ფიგურები
|
17.04
|
13
|
ამოცანების ამოხსნა
|
24.04
|
14
|
ამოცანების ამოხსნა
|
1.05
|
15
|
მონაცემთა ამოკრება ტექსტიდან
|
8.05
|
16
|
რიცხვების გამრავლება
|
15.05
|
17
|
გამრავლების თვისება
|
22.05
|
18
|
რიცხვების გაყოფა
|
29.05
|
19
|
რიცხვითი გამოსახულების შედგენა და მისი
მნიშვნელობის პოვნა
|
5.06
|
20
|
შემაჯამებელი მუშაობა
|
12.06
|
2019 წლის 23 იანვარს პირველად შეიკრიბნენ მათემატიკის წრის წევრები, მათ გავაცანი საწრეო მუშაობის მიზნები და ამოცანები, აგრეთვე ის, რომ წრე ჩატარდება ყოველ ოთხშაბათს, გაკვეთილების დასრულების შემდეგ. შემდეგ გავაცანი სამუშაო პროგრამა და კონკრეტულად
ის საკითხები, რომლებზეც გვექნება მუშაობა პირველი სემესტრის განმავლობაში, ასევე შევადგინეთ ქცევის წესები
2019 წლია 30 იანვარს ჩავატარე წრის მეორე შეხვედრა თემაზე: „დავასახელოთ უახლოესი
ათეული, ოცეული“. მოსწავლეებმა რიცხვის უახლოესი ათეულისა და ოცეულის პოვნაში გაიწაფნენ და სათანადო უნარ-ჩვევები გამოიყენეს სავარჯიშოების შესრულებისას.






2019 წლის 13 თებერვალს ჩავატარე წრის შეხვედრა თემაზე: „ვკრებთ ორნიშნა რიცხვებს“
მოსწავლეები გაიწაფნენ რიცხვის ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების
შეკრებაში და სათანადო უნარ-ჩვევები გამოიყენეს სავარჯიშოების შესრულებისას.
2019 წლის 20 თებერვალს ჩავატარე წრის მორიგი შეხვედრა თემაზე: „ვაკლებთ სხვადასხვა ხერხით“. მოსწავლეებმა გაიღრმავეს ცოდნა, შეასრულეს წერითი სავარჯიშოები, ივარჯიშეს რიცხვების სხვადასხვა ხერხით გამოკლებაზე.
2019 წლის 27 თებერვალს ჩატარებული წრის მეცადინეობაზე
მოსწავლეებმა ივარჯიშეს რიცხვების ქვეშმიწერით გამოკლებაზე. მოსწავლეებმა გამოამჟღავნეს კარგი ცოდნა ნასწავლი მასალის შესახებ.
2019 წლის 20 მარტს მოსწავლეებმა ივარჯიშეს შეკრებისა და გამოკლების უცნობი წევრის პოვნაზე.
2018 წლის 3 აპრილს ჩატარებული წრის მეცადინეობაზე მოსწავლეებმა ივარჯიშეს სიგრძის საზომი ერთეულების გამოსახვაზე წვრილი და მსხვილი საზომი ერთეულებით
2018 წლის 10 აპრილს ჩატარდა წრის შეხვედრა თემაზე: „დავასახელოთ ფიგურები ასოების გამოყენებით“. მოსწავლეებმა ივარჯიშეს ფიგურების ასოებით ჩაწერასა და
დასახელებაში.
2019 წლის 17 აპრილს ჩავატარე წრის მორიგი შეხვედრა თემაზე: „ბრტყელი და სივრცული
ფიგურები“. მოსწავლეებმა ამოიცნეს
ბრტყელი
და სივრცული
ფიგურები და მიუწერეს სახელები. წრის მეცადინეობა მოსწავლეებისათვის ძალიან საინტერესო და სახალისო იყო.
2019 წლის 24 აპრილს ჩატარდა წრის შეხვედრა თემაზე: „ამოვხსნათ ამოცანები“. მოსწავლეებმა ივარჯიშეს ამოცანების ამოხსნაზე
გამოსახულების შედგენით.
2019 წლის 1 მაისს ჩატარებული წრის შეხვედრაზე მოსწავლეებმა
გააგრძელეს მუშაობა ამოცანების ამოხსნაზე კითხვების დასმის ხერხით.
2019 წლის 8 მაისს ჩატარდა წრის მეცადინეობა, რომელზეც მოსწავლეებმა იმუშავეს ტექსტიდან მონაცემთა ამოკრებაზე.
2019 წლის 15 მაისს ჩატარებული წრის მეცადინეობაზე მოსწავლეებმა იმუშავეს რიცხვების გამრავლებაზე.

2019 წლის 22 მაისს ჩატარდა წრის მეცადინეობა, რომელზეც მოსწავლეებმა გაიხსენეს გამრავლების კომპონენტები და იმუშავეს გამრავლების თვისებებზე.
2019 წლის 29 მაისს ჩატრებული წრის მეცადინეობაზე მოსწავლეებმა იმუშავეს რიცხვების გაყოფაზე.

2019 წლის 5 ივნისს ჩატარებული წრის მეცადინეობაზე მოსწავლეებმა იმუშავეს რიცხვითი გამოსახულების შდგენასა და მისი მნიშვნელობის პოვნაზე.
2019 წლის 15 მაისს ჩატარებული წრის მეცადინეობაზე მოსწავლეებმა იმუშავეს რიცხვების გამრავლებაზე.

2019 წლის 22 მაისს ჩატარდა წრის მეცადინეობა, რომელზეც მოსწავლეებმა გაიხსენეს გამრავლების კომპონენტები და იმუშავეს გამრავლების თვისებებზე.
2019 წლის 29 მაისს ჩატრებული წრის მეცადინეობაზე მოსწავლეებმა იმუშავეს რიცხვების გაყოფაზე.

2019 წლის 5 ივნისს ჩატარებული წრის მეცადინეობაზე მოსწავლეებმა იმუშავეს რიცხვითი გამოსახულების შდგენასა და მისი მნიშვნელობის პოვნაზე.
2018
წლის 12 ივნისს
შედგა წრის მუშაობის ბოლო, შემაჯამებელი მუშაობა. მოსწავლეებმა გააანალიზეს განხილული საკითხები, კიდევ ერთხელ შეაჯამეს ნასწავლი თემები და გამოთქვეს სურვილი იმისა, რომ თუკი კვლავ მოხერხდება წრის ფუნქციონირება მომდევნო წელს, დიდი სიამოვნებით გააგრძელებენ მეცადინეობას.
წრის დასახელება: „ო, ენავ ჩემო“.
წრის ხელმძღვანელი:
მარინე ბალაძე
სკოლა: კვაშტის საჯარო
კლასი: III
წრის მიზანი: მოსწავლეებში ქართული
ენისადმი ინტერესის გაღვივება, დამოუკიდებელი სწავლის უნარისა და შრომისუნარიანობის განვითარება,
გაკვეთილზე შესასწავლი მასალის საფუძვლიანი ათვისება. მათი ცოდნის გაღრმავება და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება.
წრის მეცადინეობის გეგმა
III კლასი
2018 -2019 სასწავლო წელი.
პირველი სემესტრი
(მეცადინეობა
ტარდება კვირაში ერთხელ ოთხშაბათს
გაკვეთილების დასრულების შემდეგ)
|
№
|
ჩატარების დრო
|
სამუშაო პროგრამა
|
|
1.
|
26.09
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა
|
|
2.
|
3.10
|
ასო და ბგერა
|
|
3.
|
10.10
|
სიტყვა და წინადადება
|
|
4.
|
17.10
|
სიტყვის მარცვალი
|
|
5.
|
24.10
|
ზმნა და არსებითი სახელი
|
|
6.
|
31.10
|
სულიერი და უსულო არსებითი სახელები
|
|
7.
|
7.11
|
სიტყვის გადატანა
|
|
8.
|
14.11
|
ვინ? თუ რა?
|
|
9.
|
21.11
|
მხოლობითი და მრავლობითი
|
|
10.
|
28.11
|
არსებითი სახელი და რიცხვითი სახელი
|
|
11.
|
5.12
|
ასრებითი სახელის ბრუნება
|
|
12.
|
12.12
|
არსებითი სახელის კუმშვა
|
|
13.
|
19.12
|
არსებითი სახელის კვეცა
|
|
14.
|
26.12
|
საწრეო მუშაობის შეჯამება
|
შეფასების სქემა
|
ფასდება შემდეგი აქტივობები
|
ვერ ფლობს
|
უჭირს
|
კარგად აკეთებს
|
|
დამოუკიდაბლად მუშაობა
|
ვერ ახერხებს დამოუკიდებლად მუშაობას
|
ცდილობს მოახერხოს დამოუკიდებლად
მუშაობას
|
კარგად გამოსდის დამოუკიდებლად მუშაობა
|
|
საწრეო მუშაობის პროცესში ჩართულობა
|
უჭირს დავალებების შესრულება
|
ჩართულია საწრეო მუშაობის პროცესში
ცდილობს დავალებები შეასრულოს სწორად.
|
აქტიურად არის ჩართული საწრეო მუშაობის
პროცესში დავალებებს ასრულებს სწორად და
ადვილად პოულობს შეცდომებს.
|
|
მოსწავლეთა მსჯელობა
|
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს დისკუსიებში, რადგან არ იცის მასალა და
ვერ პასუხობს უმარტივეს კითხვას
|
მოსწავლე მსჯელობს ზოგიერთ სადისკუსიო საკითხებზე, მაგრამ არამყარად,
უჭირს დასაბუთება
|
მოსწავლე სრულყოფილად მსჯელობს ყველა საკითხზე და ასაბუთებს პასუხებს
|
|
თანამშრომლობა
ჯგუფში
|
პასიურობს ჯგუფთან მუშაობაში
|
ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობს,
მაგრამ უჭირს კონსესუსი
|
ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა პროდუქტიულია
|
|
დასკვნის გამოტანა
|
მოსწავლეს არასწორად გამოაქვს დასკვნა
|
მოსწავლე ნაწილობრივ ახერხებს სწორი დასკვნის გამოტანას
|
მოსწავლეს სწორად გამოაქვს დასკვნა
და ბოლომდე აკონკრეტებს პასუხს
|
საწრეო მუშაობის რეფლექსია
2018-2019
სასწავლო წლის I სემესტრში
შეიქმნა ქართული ენის წრე, სახელწოდებით „ო, ენავ ჩემო“. მასში გაერთიანებული იყვნენ III კლასის მოსწავლეები. წრე ტარდებოდა კვირაში ერთხელ, ყოველ ოთხშაბათს, გაკვეთილების
დასრულების შემდეგ. წრეზე განსახილველი თემები წინასწარ იყო გაწერილი, რომელიც
ემსახურებოდა მოსწავლის სააზროვნო უნარის განვითარებას. საწრეო მუშაობის მიზანი იყო მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნების მიხედვით
ქართულ ენაში.
თავდაპირველად ჩემი მიზანი იყო, რომ მოსწავლეთათვის ჩამენერგა საკუთარი ძალების რწმენა და გამომემუშავებინა მათთვის დადებითი დამოკიდებულება ქართულ ენის მიმართ. ამ მიზნით სამუშაოს დაწყებამდე ვაფრთხილებდი მოსალოდნელი შეცდომების შესახებ და გზადაგზა ვამეორებინებდი ამა თუ იმ წესს, ხშირად ვეუბნებოდი, რომ შეცდომის არ უნდა გვეშინოდეს, რადგან ის სწავლის განუყოფელი ნაწილია, მთავარია შეგვეძლოს მათი გამოვლენა და შემდეგ გაანალიზება. საწრეო მუშაობის პერიოდში
მოტივაციის ასამაღლებლად: გზადაგზა ვახალისებდი მოსწავლის წარმატებას, მაგრამ დეტალურად ვუხსნიდი თითოეული შეცდომის მიზეზს. მოსწავლე
თავად პოულობდა შეცდომას და ასწორებდა მას. მოსწავლეები აკვირდებოდნენ თავიათ ნამუშევრებს, მათში არსებულ შეცდომებს და მსჯელობის გზით მიდიოდნენ სწორ პასუხამდე.
მოსწავლეები ყოველთვის ხალისით რჩებოდნენ წრის მეცადინეობაზე, ასრულებდნენ სავარჯიშოებს, გაუღვივდათ ინტერესი და პატივისცემა საგნისადმი, გაიზარდა მოსწავლეთა ცოდნის დონე. საწრეო მუშაობამ მიზანს მიაღწია და ხელი შეუწყო საგნის პოპულარიზაციას სკოლაში, უფრო მეტმა მოსწავლემ გამოთქვა წრეში ჩართვის სურვილი. ქართულ ენის წრის მუშაობა დადებითად აისახა საგნის სწავლების შედეგებზე. საწრეო მუშაობის ნამუშევრები განთავსებულია
ბლოგზე. marinebaladzeblogspot.com
შემდეგი საწრეო მუშაობის დაგეგმვისას მხედველობაში მივიღებ წრის სამუშაო
პროგრამაში უფრო მეტი მრავალფეროვანი აქტივობები შევიტანო.
ნამუშევრები იხილეთ:
Using Blogger
as blogspotmarinebaladze
წრის დასახელება: ჩვენ და მათემატიკა
წრის ხელმძღვანელი: მარინე ბალაძე
წრის ხელმძღვანელი: მარინე ბალაძე
სკოლა: კვაშტის საჯარო
კლასი: IV
წრის მიზანი: მოსწავლეებში
მათემატიკისადმი ინტერესის გაღვივება, დამოუკიდებელი სწავლის უნარისა და
შრომისუნარიანობის განვითარება, გაკვეთილზე შესასწავლი მასალის საფუძვლიანი
ათვისება. მათი ცოდნის გაღრმავება და პრაქტიკული
უნარ-ჩვევების განვითარება.
წრის მეცადინეობის გეგმა
IV კლასი
2017 -2018 სასწავლო წელი.
მეორე სემესტრი
(მეცადინეობა ტარდება კვირაში ერთხელ ხუთშაბათს)
№
|
სამუშაო პროგრამა
|
რიცხვი
და თვე
|
1.
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა
|
18.01
|
2.
|
რიცხვის უახლოესი ათეული, ასეული
და ათასეული
|
25.01
|
3.
|
გამოვთვალოთ გამოსახულების მნიშვნელობა
|
1.02
|
4.
|
მრავალკუთხედი, მრავალკუთხედის პერიმეტრი
|
8.02
|
5.
|
ამოვხსნათ
ამოცანები
|
15.02
|
6.
|
ამოვხსნათ
ამოცანები
|
22.02
|
7.
|
სივრცითი ფიგურები
|
1.03
|
8.
|
სივრცითი ფიგურების აგება
მოდელებისაგან
|
15.03
|
9.
|
რიცხვი გავამრავლოთ
ორნიშნა რიცხვზე
|
22.03
|
10.
|
როგორ
გავამრავლოთ ნულის შემცველი რიცხვი
|
29.03
|
11.
|
როგორ
გავამრავლოთ ნულით დაბოლოებული რიცხვი
|
5.04
|
12.
|
რიცხვი
გავამრავლოთ ნამრავლზე, ორნიშნა რიცხვზე
|
12.04
|
13.
|
ნაშთიანი
გაყოფა
|
19.04
|
14.
|
ჯამი
გავყოთ რიცხვზე
|
26.04
|
15.
|
რიცხვი
გავყოთ ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვზე
|
3.05
|
16.
|
გავყოთ
ნულით დაბოლოებული რიცხვები
|
10.05
|
17.
|
როდის შეიცავს განაყოფი ნულს
|
17.05
|
18.
|
ვიპოვოთ მთელის ნაწილი
|
24.05
|
19.
|
შევადაროთ
ნაწილები
|
31.05
|
20.
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
7.06
|
21.
|
შემაჯამებელი მუშაობა
|
14.06
|
2018
წლის 18 იანვარს პირველად შეიკრიბნენ მათემატიკის წრის წევრები, მათ გავაცანი
საწრეო მუშაობის მიზნები და ამოცანები, აგრეთვე ის, რომ წრე ჩატარდება ყოველ
ხუთშაბათს, გაკვეთილების დასრულების შემდეგ. შემდეგ გავაცანი სამუშაო პროგრამა და კონკრეტულად
ის საკითხები, რომლებზეც გვექნება მუშაობა მეორე სემესტრის განმავლობაში.
2018
წლია 25 იანვარს ჩავატარე წრის მეორე შეხვედრა
თემაზე: „რიცხვის უახლოესი ათეული, ასეული და ათასეული“ მოსწავლეებმა რიცხვის უახლოესი ათეულის, ასეულისა და ათასეულის პოვნაში გაიწაფნენ და სათანადო უნარ-ჩვევები გამოიყენეს სავარჯიშოების
შესრულებისას.
2018 წლის 1 თებერვალს
ჩავატარე წრის მორიგი შეხვედრა თემაზე: „გამოვთვალოთ გამოსახულების
მნიშვნელობა“. მოსწავლეებმა გაიღრმავეს ცოდნა, შეასრულეს წერითი სავარჯიშოები, ივარჯიშეს გამოსახულების მნიშვნელობის პოვნაზე.
2018 წლის 8 თებერვალს
ჩავატარე წრის შეხვედრა თემაზე: „მრავალკუთხედი, მრავალკუთხედის
პერიმეტრი“. წრის მიზანი იყო მოსწავლეებს ევარჯიშათ ტეხილის
სიგრძისა და მრავალკუთხედის პერიმეტრის პოვნაში.
2018 წლის 15 თებერვალს
ჩატარდა წრის მეხუთე შეხვედრა თემაზე: „ამოვხსნათ
ამოცანები“. მოსწავლეებმა ივარჯიშეს ამოცანებისამოხსნის რამოდენიმე ხერხის განხილვით მაგ: ამოცანების ამოხსნა გამოსახულების შედგენით , ამოცანების ამოხსნა კითხვების
დასმის ხერხით.
2018 წლის 22 თებერვალს
ჩავატარე წრის მორიგი შეხვედრა თემაზე: „ამოვხსნათ
ამოცანები“. მოსწავლეებმა გააგრძელეს ვარჯიში
სხვადასხვა სახის ამოცანების ამოხსნაზე.
2018 წლის 1 მარტს ჩავატარე წრის მორიგი
შეხვედრა თემაზე: „სივრცითი ფიგურები“.
მოსწავლეებმა გაიხსენეს უკვე ნასწავლი სივრცითი
ფიგურები და შესაბამის ფიგურებს მიუწერეს სახელები. წრის მეცადინეობა
მოსწავლეებისათვის ძალიან საინტერესო და სახალისო იყო.
2018
წლის 15 მარტს ჩავატარე წრის მორიგი შეხვედრა
თემაზე: „სივრცითი ფიგურების აგება მოდელებისაგან“. მოსწავლეებმა ივარჯიშეს სივრცითი ფიგურების
მოდელებისგან ფიგურების აგებაში. სურათების საშუალებით მოსწავლეთათვის უფრო
თვალსაჩინო გახდა ეს საკითხები და წრის მუშაობამ მიზანს მიაღწია.
2018 წლის 22
მარტს ჩავატარე წრის შეხვედრა თემაზე: „რიცხვი გავამრავლოთ ორნიშნა რიცხვზე“. მოსწავლეები გაიწაფნენ რიცხვის ერთნიშნა და ორნიშნა
რიცხვზე გამრავლებაში და სათანადო უნარ-ჩვევები გამოიყენეს სავარჯიშოების შესრულებისას.

2018
წლის 29 მარტს ჩავატარე წრის შეხვედრა თემაზე: „როგორ გავამრავლოთ ნულის შემცველი რიცხვი“. მოსწავლეებმა ივარჯიშეს ნულის შემცველი
რიცხვების გამრავლებაზე. წრის მუშაობა ძალიან
საინტერესო იყო.
2018
წლის 5 აპრილს ჩავატარე წრის შეხვედრა თემაზე: „როგორ გავამრავლოთ ნულით
დაბოლოებული რიცხვი“. მოსწავლეებმა
ივარჯიშეს ნულით დაბოლოებული რიცხვებისგამრავლებაზე.
წრის მუშაობა ძალიან საინტერესო იყო.
2018
წლის 12 აპრილს ჩავატარე წრის მორიგი შეხვედრა
თემაზე: „რიცხვი გავამრავლოთ ნამრავლზე,
ორნიშნა რიცხვზე“. მოსწავლეებმა
ივარჯიშეს რიცხვის ნამრავლზე და ორნიშნა რიცხვებზე გამრავლებაში. მოსწავლეებმა გამოამჟღავნეს კარგი ცოდნა ნასწავლი მასალის
შესახებ.

2018 წლის 19
აპრილს წრის მორიგი შეხვედრა ჩატარდა თემაზე: „ნაშთიანი გაყოფა“. წრის მუშაობის მიზანი იყო მოსწავლეებს ევარჯიშათ ნაშთიან გაყოფაზე მაგალითების ამოხსნაში. მათ ხალისით შეასრულეს დამოუკიდებელი
სამუშაო, ივარჯიშეს დაფასთან, შეავსეს სავარჯიშოები რვეულში. წრის მუშაობამ მიზანს
მიაღწია.
26 აპრილს ჩატარდა წრის შეხვედრა, რომლის მიზანი იყო მოსწავლეებს გაეღრმავებინათ ცოდნა ჯამის რიცხვზე გაყოფის შესრულებისას. მოსწავლეებმა შეასრულეს სხვადასხვა სახის დავალებები, რასაც
შესანიშნავად გაართვეს თავი.
3 მაისს ჩატარებული წრის მიზანი იყო მოსწავლეებს ევარჯიშათ რიცხვის ერთნიშნა
და ორნიშნა რიცხვზე გაყოფაში. მოსწავლეებმა ხალისით შეასრულეს დავალებები, გამოამჟღავნეს კარგი ცოდნა ნასწავლი მასალის
შესახებ.
10 მაისს ჩატარდა წრის მორიგი შეხვედრა თემაზე: "გავყოთ ნულით დაბოლოებული რიცხვები". მოსწავლეებმა ხალისით შეასრულეს დავალებები. წრის მუშაობა საინტერესო იყო.

17 მაისს ჩატარდა წრის მეცადინეობა თემაზე: "როდის შეიცავს განაყოფი ნულს", რომლის მიზანი იყო მოსწავლეებს ევარჯიშათ რიცხვების გაყოფაზე, რომელთა განაყოფიც შეიცავს ნულს. მოსწავლეებმა დავალებები შეასრულეს ხალისით, რამაც წრის მეცადინეობა საინტერესო გახადა.
მოსწავლეებმა წილადზე წარმოდგენა დაუკავშირეს მთელის ან ერთობლიობის ნაწილს გაიწაფენ რიცხვის ნაწილის პოვნაში, სათანადო უნარ-ჩვევები გამოიყენეს ამოცანების ამოხსნისას.
31 მაისს ჩატარდა წრის მეცადინეობა თემაზე "შევადაროთ ნაწილები"
მოსწავლეებმა ივარჯიშეს ნაწილების შედარებაზე, გამოიტანეს დასკვნები რომ მთელი მეტია ნაწილზე და თვალსაჩინოების გამოყენებით დაასაბუთეს თავიანთი პასუხები.
7 ივნისს ჩატარებული საწრეო მუშაობის მიზანი იყო მოსწავლეებს ევარჯიშათ ამოცანების ამოხსნაზე. მათ ხალისით შეასრულეს დამოუკიდებელი სამუშაო, ივარჯიშეს დაფასთან, შეავსეს სავარჯიშოები რვეულში.


































































No comments:
Post a Comment