კლუბის მუშაობა


                                             საკლუბო   მუშაობა

                     


           კლუბის ხელმძღვანელი: კლუბის კურატორი: მარინე ბალაძე
მისამართი: კვაშტის საჯარო სკოლა
                                        ტელ: 591718847
                                        mail: marinebal12@gmail.com
სასკოლო ლიტერატურული კლუბი- ,,ცოდნა სინათლეა“
                                        კლუბის ზოგადი წესდება
·        კვაშტის საჯარო სკოლის ლიტერატურული კლუბი ,,ცოდნა სინათლეა“ დაფუძნებულია დაწყებითი კლასების  პედაგოგის მარინე ბალაძის მიერ.
·        კლუბი დაფუძნებულია განსაზღვრული ვადით და თავისი მიზნებიდან გამომდინარე მოქმედებს საქართველოს ტერიტორიაზე კერძოდ კვაშტის საჯარო სკოლაში.
·        კლუბს აქვს სახელწოდება ,,ცოდნა სინათლეა“
·        გამართული მეტყველება ჩვენი აზროვნებისა და კომუნიკაციის იარაღია, ამიტომ ვიკითხოთ მხატვრული ლიტერატურა, ავიმაღლოთ წიგნიერების დონე და ვისაუბროთ გამართულად!

კლუბის მიზნები და ამოცანები

მოსწავლეებში:
·         წიგნიერები დონის ამაღლება, თვალსაწიერის გაფართოება და მათი ლიტერატურული გემოვნების გაზრდა.
·           კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარების განვითარება
·          საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევების განვითარება
·          წაკითხული ტექსტის ადეკვატურად აღქმა, გააზრება და მიღებული ინფორმაციის გამოყენება სხვადასხვა კონტექსტში
·         აზრის თავისუფლად გამოთქმა და დაფიქსირება
·         არგუმენტირებული და ლოგიკური მსჯელობის უნარების განვითარება
·         პრეზენტაციის წარმოჩენისა და დისკუსიაში ჩართულობის უნარების განვითარება
·          ზეპირმეტყველების კულტურის გამომუშავება
·         შემოქმედებითობის უნარის განვითარება და წარმოჩენა
·          მოსმენილი ან წაკითხული ნაწარმოების დაკავშირება საკუთარ გამოცდილებასთან
·         წაკითხული ნაწარმოების თემის, იდეის გააზრება პერსონაჟების შედარება
·         ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
კლუბის მუშაობის განმავლობაში გამოყენებული  იქნება სწავლება შემდეგი მეთოდებით:
·         ჯგუფური სავარჯიშოები
·         პრეზენტაცია
·         დისკუსია
მოსალოდნელი შედეგები:
·         მოსწავლეები ლიტერატურულ კლუბში მუშაობის შედეგად გამოავლენენ და განამტკიცებენ მხატვრული კითხვის უნარებს, განივითარებენ კითხვის, პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის, თანამშრომლობის, არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევებს, გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.
·         ცოცხალი მეტყველება, მდიდარი ლექსიკა და მათი სწორი გამოყენება ჩვენი ენის შენარჩუნების ურღვევი გარანტიაა.
·         მოსწავლე მიეჩვევა სწორ, ლოგიკურ აზროვნებას.
·         მოეხსნება კომპლექსი და გაუადვილდება სწორად აღქმა.

                                                           კლუბის მუშაობა
კლუბის „ცოდნა სინათლეა“ წევრები იკრიბებიან კვირაში ერთხელ, ორშაბათს  გაკვეთილების დასრულების შემდეგ.

          კლუბის სტრუქტურა, მართვა და გადაწყვეტილებების მიღება
 კლუბი შედგება კლუბის წევრებისგან.
          კლუბის საერთო კრება უფლებამოსილია ხმათა უმრავლესობით: დაამტკიცოს სამოქმედო  გეგმა, დაამტკიცოს კლუბის წესდება, აირჩიოს ან ვადაზე ადრე გადააყენონ კლუბის ლიდერი.


      



კლუბის მუშაობაში ჩართული პირები:
·         I-III კლასის  მოსწავლეები, მასწავლებელი
                                                დრო:
·           კლუბის  მუშაობა განხორციელდება 2018-2019 სასწავლო წლის I-II სემესტრის განმავლობაში,  ორშაბათობით.
რესურსები:
·         საბავშვო მოთხრობების კრებული, საბავშვო ზღაპრები,  თაბახის ფურცლები, კალამი, ცარცი, დაფა, ფერადი ფანქრები,  რვეულები, წებოვანი ფურცლები.


კლუბის წევრები გაეცნობიან მთელი წლის განმავლობაში შემდეგ ლიტერატურულ შედევრებს
    სხვადასხვა მწერლების საბავშვო მოთხრობებსა და  ზღაპრებს

აქტუალურობა:
      ლიტერატურის კლუბი  ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს გამოავლინონ  შემოქმედებითი უნარები. იგი აუმაღლებს მოტივაციის დონეს , იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც მეტ-ნაკლებად აქვთ მხატვრული კითხვის ნიჭი, მაგრამ არ არიან ამაში დარწმუნებული და არ ეძლევათ თვითგამოხატვის საშუალება.
      დაეხმარება მოსწავლეებს ტექსტის მხატვრული უნარ-ჩვევების კითხვის წარმოჩენაში,




ლიტერატურული კლუბის მუშაობის განრიგი

   N
კლუბის მუშაობის    განრიგი
თვე და რიცხვი
საათი
ხანგრძლივობა
1.        
შეხვედრა 1
24.09.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ 
2.        
შეხვედრა 2
1.10.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
3.        
შეხვედრა 3
8.10.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
4.        
შეხვედრა 4
15.10.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
5.        
შეხვედრა 5
22.10.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
6.        
შეხვედრა 6
29.10.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
7.        
შეხვედრა 7
5.11.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
8.        
შეხვედრა 8
12-19-26.11.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
9.        
შეხვედრა 9
3.12. 2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
10.  
შეხვედრა 10
10.12.2018
13სთ:45 წთ
45 წთ
11.  
შეხვედრა 11
17.12
13სთ:45 წთ
45 წთ
12.  
შეხვედრა 12
24.12
13სთ:45 წთ
45 წთ
13.  
შეხვედრა 13
21-28.01
4-11.02.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
14.  
შეხვედრა 14
18.02.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
15.  
შეხვედრა 15
25.02.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
16.  
შეხვედრა 16
4.03.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
17.  
შეხვედრა 17
18.03.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
18.  
შეხვედრა 18
25.03.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
19.  
შეხვედრა 19
1.04.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
20.  
შეხვედრა 20
8.05.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
21.  
შეხვედრა 21
15.04.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
22.  
შეხვედრა 22
22.04.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
23.  
შეხვედრა 23
6.05.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
24.  
შეხვედრა 24
13.05.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
25.  
შეხვედრა 25
3.06.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ
26.  
შეხვედრა 26
10.06.2019
13სთ:45 წთ
45 წთ

კლუბის  ხელმძღვანელი: მარინე ბალაძე.

კლუბის  მუშაობის პროგრამა


N
თვე და რიცხვი
სამუშაო პროგარამის
მიზნები
მუშაობის
ხანგრძლივ.
თემები
პასუხისმგებელი
პირი
1
24.09.2018
მუშაობის მიზნის გაცნობა
კლუბის  სახელწოდების შერჩევა, დავალებების განაწილება
45 წთ
საკლასო ოთახი,ფურცელი, კალამი, სია, ჟურნალი
მოსწ.მასწ.
2
1.10.2018
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება.
45 წთ
კომბლე. ქართული ხალხური ზღაპარი
მოსწ.მასწ.
3
8.10.2018
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება.
წაკითხული ტექსტის გააზრება
45 წთ
გუგული ტოგონიძის „კესანე“
მოსწ.მასწ.
4
15.10.2018
  ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
45 წთ
პიტერ პენი. ჯეიმს მეთიუ ბარი
მოსწ.მასწ.
5
22.10.2018
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
გუგული ტოგონიძის „ირემი“
მოსწ.მასწ.
6
29.10.2018
წაკითხული ტექსტის გააზრება
45 წთ
ქეთევან ჭილაშვილის „მელაკუდა“
მოსწ.მასწ.
7
5.11.2018
საკუთარი აზრის დასაბთება
45 წთ
იაკობ გოგიაშვილის „მოუთმენლობის მსხვერპლი“
მოსწ.მასწ.
8
12-19-26.11.2018
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
დიდი წიგნის შექმნა
45 წთ
ლომი და თაგვი. ეზოპეს იგავ-არაკის მიხედვით
მოსწ.მასწ.
9
3.12. 2018
ტექსტის კითხვა და ანალიზი
45 წთ
„სამი გოჭი“. ხალხური ზღაპარი
მოსწ.მასწ.
10
10.12.2018
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
ქეთევან ჭილაშვილის „ერთგული მცველი“
მოსწ.მასწ.
11
17.12.2018
დისკუსია შესაბამის  თემაზე
45 წთ
ტარიელ ხავთასის „სპილო მოსწავლის ჩანთით“
მოსწ.მასწ.
12
24.12.2018
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება.
როლებში კითხვა
45 წთ
კუკური გოგიაშვილის დათვი, მელა და მგელი
მოსწ.მასწ.
13
21-28.01
4-11.02.2019
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
„წითელქუდა“ შალრ პეროს მიხედვით
მოსწ.მასწ.
14
18.02.2019
როლებში კითხვა ანლიზზე და სინთეზზე ორიენტირებული
როლური თამაში - შემოქმედებითი ნიჭის არტისტიზმის რეალიზება
45 წთ
ჭაბუა ამირეჯიბის „დროის ფასი“  
მოსწ.მასწ.
15
25.02.2019
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება.
45 წთ
ნიკო კეცხოველის ია და ჭიანჭველა
მოსწ.მასწ.
16
4.03.2019
წაკითხული ტექსტის გააზრება
45 წთ
ნიკო კეცხოველის „გაზაფხულის მახარობლები“
მოსწ.მასწ.
17
18.03.2019
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
ილია ჭავჭავაძის „დედა ჩიტი“
მოსწ.მასწ.
18
25.03.2019
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება.
45 წთ
იროდიონ ევდოშვილის „კაკანათი“
მოსწ.მასწ.
19
1.04.2019
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
იაკობ გოგიაშვილის „ჭკვიანი ძაღლი“
მოსწ.მასწ.
20
8.04.2019
დისკუსია შესაბამის  თემაზე
45 წთ
იაკობ გოგებაშვილის „სიკეთე ბოროტებისთვის“
მოსწ.მასწ.
21
15.04.2019
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება.
45 წთ
ნინო ბეზარაშვილის „შეცდომა“  
მოსწ.მასწ.
22
22.04.2019
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
ჭაბუა ამირეჯიბის „ ჭიამაია და ბობოტი კაცი“   
მოსწ.მასწ.
23
6.05.2019
წაკითხული ტექსტის გააზრება
45 წთ
იაკობ გოგებაშვილის „ზარმაცეს მათხოვრობა მოსდევს
მოსწ.მასწ.
24
13.05.2019
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
იროდიონ ევდოშვილის „გულითადი მეგობრები“  
მოსწ.მასწ.
25
20.05.2019
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
აკაკი წერეთლის „ძაღლი და ცხვრები“
მოსწ.მასწ.
26
27.05.2019
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
45 წთ
 აკაკი წერეთლის " მოსწავლე და მასწავლებელი.
მოსწ.მასწ.
27
3.06.2019
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება.
45 წთ
კურდღელი და კუ. ეზოპეს მიხედვით
მოსწ.მასწ.
28
10.06.2019
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება.
45 წთ
      საკლუბო მუშაობის შეჯამება
მოსწ.მასწ.



  

                                    განცხადება
    სსიპ ქედის  მუნიციპალიტეტის სოფ. კვაშტის  საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების  კათედრაზე იქმნება სასკოლო ლიტერატურული კლუბი - ,,ცოდნა სინათლეა“. კლუბში გაერთიანება შეუძლიათ  I-IV კლასის მოსწავლეებს, სურვილის შესაბამისად. მეცადინეობა გაიმართება 2018 -2019 სასწავლო წლის განმავლობაში ორშაბათობით, გაკვეთილების დასრულების შემდეგ.
 გთხოვთ, მოგვმართოთ 2018 წლის  23 სექტემბრამდე.





   განცხადების ფორმა

                                            სიპ ქედის მუნიციპალიტეტის სოფ. კვაშტის  საჯარო სკოლის დირექტორს 
                                                                          
ქალბატონ ვარდო ბერიძეს
                                                             
ამავე სკოლის ---კლასის მოსწავლის------------------
                                                                           
მშობლის--------------------------------





გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
 გთხოვთ, ჩემი შვილი,  ------------------   ---------------------------- ჩარიცხოთ  სასკოლო ლიტერატურულ კლუბში


                                                          პატივისცემით:            ----------------------

                                                                                                
თარიღი:







24 სექტემბერს პირველად შეიკრიბნენ მოსწავლეები კლუბის შეხვედრაზე. მათ გავაცანი კლუბის შექმნის მიზანი. რაზე იმუშავებდნენ ისინი მთელი წლის განმავლობაში.


1 ოქტომბერს შეიკრიბნენ კლუბის წევრები, წაიკითხეს    ზღაპარი "კომბლე" . დაახასიათეს პერსონაჟები. იმსჯელეს მათ დადებით და უარყოფით მხარეებზე




8 ოქტომბერი.   მოსწავლეებმა წაიკითხეს გუგული ტოგონიძის „კესანე“ და ისაუბრეს გულდაწყვეტილი კესანეს ფიქრებზე.







15  ოქტომბრის შეხვედრაზე წაიკითხეს და გააანალიზეს ზღაპარი ,,პიტერ პენი"




22  ოქტომბერი. მოსწავლეებმა გუგული ტოგონიძის „ირემი“-ს წაკითხვის შემდეგ ისაუბრეს დაჭრილი ირმის შესახებ.


29  ოქტომბერის შეხვედრაზე მოსწავლეებმა წაიკითხეს თამარ სამადაშვილის "შემოდგომა ტყეში".





           


5    ნოემბერი. ვკითხულობთ იაკობ გოგიაშვილის „მოუთმენლობის მსხვერპლი“-ს






12-19-26   ნოემბრის შეხვედრაზე მოსწავლეებმა წაიკითხეს და  გაანალიზეს  "ლომი და თაგვი" და  შექმნეს დიდი წიგნი














3  დეკემბერი.  ჩვენ წავიკითხეთ ხალხური ზღაპარი:  „სამი გოჭი“. მოსწავლეებმა გააკეთეს ჩანახატი







10 დეკემბერი. ქეთევან ჭილაშვილის „ერთგული მცველი“-ს წაკითხვის შემდეგ მოსწავლეებმა ისაუბრეს ყეფიას ერთგულებაზე.


                                                     



17  დეკემბერი -  ტარიელ ხავთასის „სპილო მოსწავლის ჩანთით“  .მოსწავლეებმა გამოხატეს 

მათი აზრი და გაამყარეს არგუმენტებით. 






 24 დეკემბერი  - კუკური გოგიაშვილის დათვი, მელა და მგელი.

  მოსწავლეებმა დააფიქსირეს მათი აზრი და ისაუბრეს დადებით თუ უარყოფით

მხარეებზე. 




21-28  იანვარი  4-11 თებერვალი. მოსწავლეებმა წაიკითხეს ზღაპარი "წითელქუდა" ისაუბრეს პერსონაჟების შესახებ, ბოლოს კი შექმნეს დიდი წიგნი.








18 თებერვალი - ჭაბუა ამირეჯიბის „დროის ფასი“ . მოსწავლეებმა წაიკითხეს და ისაუბრეს ტექსტში ნახსენები მოქმედი პირების შესახებ. დაახასიათეს ჭრიჭინა, ჭიანჭველა და ციყვი. ისაუბრეს მათ დადებით და უარყოფით მხარეებზე. 














25 თებერვალი  ნიკო კეცხოველის ია და ჭიანჭველა“. მოსწავლეებმა ისაუბრეს გაზაფხულის მახარობელ ყვავილებზე. იმსჯელეს და დააფიქსირეს მათი აზრი  ნაწარმოებში გადმოცემულ ამბავზე.

                 


4 მარტი.    გაზაფხულის მახარობლების  წაკითხვის შემდეგ მოსწავლეებმა ისაუბრეს წელიწადის დროებზე, ყველამ გამოთქვა აზრი მათთვის საყვარელ დროზე და ასევე ისაუბრეს  გაზაფხულის მახარობლებზე. 





18 მარტი.   მოსწავლეებმა ილია ჭავჭავაძის „დედა ჩიტი“-ს წაკითხვის შემდეგ ისაუბრეს დედობრივი სიყვარულის ძალაზე. გამოთქვეს თავიანთი აზრები და გაამყარეს არგუმენტებით.






25 მარტი.  იროდიონ ევდოშვილის „კაკანათი“. მოსწავლეებმა იმსჯელეს და დააფიქსირეს მათი აზრი  ნაწარმოებში გადმოცემულ ამბავზე.





1 აპრილი.  იაკობ გოგიაშვილის „ჭკვიანი ძაღლი“. იმსჯელეს და დააფიქსირეს მათი აზრი 

მოსწავლეებმა ნაწარმოებში გადმოცემულ ამბავზე.

  






8 აპრილი.  იაკობ გოგებაშვილის „სიკეთე ბოროტებისთვის“. მოსწავლეებმა იმსჯელეს პერსონაჟების დადებით და უარყოფით მხარეებზე.
  
      



15 აპრილი. მოსწავლეებმა წაიკითხეს ნინო ბეზარაშვილის „შეცდომა“. დაახასიათეს თამრიკო და მანანა.                           



22 აპრილი  დავასრულეთ ჭაბუა ამირეჯიბის „ ჭიამაია და ბობოტი კაცი“.  ვისაუბრეთ 

პერსონაჟებზე და მწერლის მთავარ სათქმელზე.




6 მაისი  -  წავიკითხეთ და განვიხილეთ  ზარმაცეს მათხოვრობა მოსდევს. იმსჯელეს და დააფიქსირეს მათი აზრი მოსწავლეებმა ნაწარმოებში გადმოცემულ ამბავზე.






13 მაისი -  იროდიონ ევდოშვილის „გულითადი მეგობრები“   .მოსწავლეებმა გამოხატეს მათი 

აზრი და გაამყარეს არგუმენტებით.








20 მაისი - აკაკი წერეთლის „ძაღლი და ცხვრები“. მოსწავლეებმა იმსჯელეს უგუნური ცხვრებისა და ერთგული ძაღლის ამბავზე. გააკეთეს დასკვნები. 








27 მაისი - აკაკი წერეთლის " მოსწავლე და მასწავლებელი. მოსწავლეებმა იმსჯელეს და გააანალიზეს მოსწავლის ქცევები და გააკეთეს დასკვნები




3 ივნისი. მოსწავლეებმა წაიკითხეს „კურდღელი და კუ“  ეზოპეს მიხედვით. გააკეთეს კურდღლისა და კუს შედარებითი დახასიათება. 





                               
   10 ივნისი  საკლუბო მუშაობის შეჯამება. წლის განმავლობაში ბავშვები მუშაობდნენ საკუთარი შემოქმედების შესაქმნელად. წავიკითხეთ სხვადასხვა შემოქმედის მიერ წარმოდგენილი მოთხრობები და ზღაპრები და განვიხილეთ
                 




                                                   

                                   კლუბური მუშაობის  რეფლექსია
2018-2019 სასწავლო წლის დასაწყისში  შეიქმნა  ლიტერატურული კლუბი ქართულში, სახელწოდებით „ცოდნა სინათლეა“.  მასში გაერთიანებული იყვნენ I-III  კლასის მოსწავლეები. კლუბი ტარდებოდა კვირაში ერთხელ, ყოველ ორშაბათს, გაკვეთილების დასრულების შემდეგ. კლუბის მუშაოვაზე განსახილველი თემები წინასწარ იყო გაწერილი, რომელიც ემსახურებოდა მოსწავლის სააზროვნო უნარის განვითარებას.  კლუბის მუშაობის მიზანი იყო  მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნების მიხედვით  
    თავდაპირველად ჩემი მიზანი იყო, რომ მოსწავლეთათვის ჩამენერგა საკუთარი ძალების მენა და გამომემუშავებინა მათთვის დადებითი დამოკიდებულება ლიტერატურის მიმართ.  ვაფრთხილებდი ბავშვებს რომ გამოამჟღავნონ თავისუფალი აზროვნება, რომ შეცდომის არ უნდა გვეშინოდეს, რადგან ის სწავლის განუყოფელი ნაწილია, მთავარია შეგვეძლოს მათი გამოვლენა და შემდეგ გაანალიზება. კლუბის მუშაობის პერიოდში მოტივაციის ასამაღლებლად:  გზადაგზა ვახალისებდი მოსწავლის წარმატებას, მაგრამ დეტალურად ვუხსნიდი თითოეული შეცდომის მიზეზს. მოსწავლე თავად პოულობდა შეცდომას თუ რატომ გადაუხვია სათაურს, ვერ გამოიტანა მთავარი აზრი და ასწორებდა მას. მოსწავლეები აკვირდებოდნენ თავიათ ნამუშევრებს, მათში არსებულ შეცდომებს და მსჯელობის გზით მიდიოდნენ სწორ პასუხამდე.
მოსწავლეები ყოველთვის ხალისით რჩებოდნენ კლუბის მეცადინეობაზე, ასრულებდნენ დავალებებს, გაუღვივდათ ინტერესი და პატივისცემა საგნისადმი, გაიზარდა მოსწავლეთა ცოდნის დონე. კლუბის მუშაობამ მიზანს მიაღწია და ხელი შეუწყო საგნის პოპულარიზაციას სკოლაში, უფრო მეტმა მოსწავლემ გამოთქვა კლუბში ჩართვის სურვილი. ლიტერატურული კლუბის მუშაობა დადებითად აისახა საგნის სწავლების შედეგებზე.
 წინასწარ ერთობლივი მუშაობით შევიმუშავეთ რუბრიკები რომლითაც შეაფასეს მოსწავლეებმა, თუ რამდენად იყვნენ კმაყოფილები საკლუბო მუშაობით. კლუბის მუშაობის პროგრამაში ნაკლებად მქონდა გათვალისწინებული მოსწავლეთა ინდივიდუალური შესაძლებლობები, რასაც მხედველობაში მივიღებ შემდეგი  საკლუბო მუშაობის  დაგეგმვისას.

   
                                                                                     შეფასების   სქემა

ფასდება შემდეგი აქტივობები

ვერ ფლობს

  უჭირს


 კარგად აკეთებს

დამოუკიდაბლად მუშაობა


ვერ ახერხებს დამოუკიდებლად მუშაობას
ცდილობს მოახერხოს დამოუკიდებლად მუშაობას
კარგად გამოსდის დამოუკიდებლად მუშაობა
საკლუბო მუშაობის პროცესში ჩართულობა
უჭირს დავალებების შესრულება
ჩართულია საკლუბოო მუშაობის პროცესში ცდილობს დავალებები შეასრულოს სწორად.
აქტიურად არის ჩართული საკლუბო მუშაობის პროცესში დავალებებს ასრულებს სწორად  და ადვილად პოულობს შეცდომებს.
მოსწავლეთა მსჯელობა
მოსწავლე არასწორად მსჯელობს დისკუსიებში, რადგან არ იცის მასალა და ვერ პასუხობს უმარტივეს კითხვას
მოსწავლე მსჯელობს ზოგიერთ სადისკუსიო საკითხებზე, მაგრამ არამყარად, უჭირს დასაბუთება
მოსწავლე სრულყოფილად მსჯელობს ყველა საკითხზე და  ასაბუთებს პასუხებს
თანამშრომლობა ჯგუფში
პასიურობს ჯგუფთან მუშაობაში
ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობს,  მაგრამ უჭირს კონსესუსი
ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა პროდუქტიულია
დასკვნის გამოტანა
მოსწავლეს არასწორად გამოაქვს დასკვნა
მოსწავლე ნაწილობრივ ახერხებს სწორი დასკვნის გამოტანას
მოსწავლეს სწორად გამოაქვს  დასკვნა და ბოლომდე აკონკრეტებს პასუხს


          




                                           გამოკითხვის ანკეტა
1. მოსწავლის სახელი, გვარი ........................................................
2. როდის გაიგეთ  ლიტერატურული კლუბის შესახებ ინფორმაცია?
............................................................................................................................................................
3. კლუბის სამოქმედო გეგმა შედგენილი იყო თუ არა თქვენი საჭიროებებიდან გამომდინარე და მორგებული თქვენს ინტერესებზე?
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
4. კლუბის მეცადინეობაზე განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
5. კლუბზე განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი თქვენთვის?
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
6. იყო თუ არა კლუბის მეცადინეობა სახალისო?
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................


                                

                   ლიტერატურული კლუბის მუშაობაზე დასწრების აღრიცხვა

თარიღი:

სახელი
გვარი
ორგანიზაციის დასახელება
ხელწერა

ბექა
გათენაძე
კვაშტის  საჯარო სკოლა


გურამ
დავითაძე
კვაშტის საჯარო სკოლა


საბა
კონცელიძე
კვაშტის საჯარო სკოლა


ლაშა
კონცელიძე

კვაშტის საჯარო სკოლა

გვანცა
ჯაყელი

კვაშტის საჯარო სკოლა



                  

                                    მშობლის გამოკითხვის ანკეტა

მშობელი: .....................................................   მოსწავლე: ................................................
1. ლიტერატურული კლუბის შექმნის შესახებ ინფორმაცია მოგეწოდათ დროულად?
..........................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................
2.  კლუბის სამოქმედო გეგმა მორგებული იყო თუ არა თქვენი შვილის ინტერესებზე?
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
4. კლუბის მეცადინეობაზე განხილული საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში თქვენს შვილს?
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
5. კლუბზე განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი თქვენი შვილისათვის?
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
6. იყო თუ არა კლუბის მეცადინეობებზე შექმნილი კეთილგანწყობილი გარემო?

............................................................................................................................................................




No comments:

Post a Comment